Hemen zaude: Ongarai Eskola / Albisteak / Albiste osoa

Albiste osoa

04/05/2018. Denontzat

3. Maila Txabi Arnalekin.

3. Mailako ikasleok oso bisita berezia jaso genuen aurreko ostiralean:  Txabi Arnal-ena. Berak idatzitako liburu bat( Kroa Kroa, Kroatziako Printzesa) gelan irakurrita genuen, izugarri gustatu zitzaiguna. Eta harrituta gelditu ginen guztiok tutoreek Txabi guregana etorriko zela esan zigutenean, eta ERMUTARRA DELA!!!  Ba bera etorri zen eta bere liburuei buruz hitz egin ondoren, beste idazleek idatzitako liburuak ere irakurri zizkigun. Eta hau guztia gutxi izango balitz, sorpresa eder bat ere izan genuen: “ El Corazón del Sastre” bere  ipuinari buruzko marrazki bizidunak egin dituzte eta gu izan ginen Euskal Herri osoan lehenengo aldiz ikusteko aukera izan genuenak. Mila esker hain zoragarrizko arratsalde batengatik, Txabi!!!

linea