Hemen zaude: Ongarai Eskola / Albisteak / Albiste osoa
EUSKERA     CASTELLANO
accesos directos KONTAKTUAALBISTEAKIRTEERAK ETA EKINTZA OSAGARRIAKEGUTEGIAIKASTETXEKO PROIEKTUAKHEZKUNTZA ESKAINTZAZERBITZUAKIKASTETXEARI BURUZ
2023-2024.IKASTURTEA

Albiste osoa

25/03/2019. Denontzat

ERMUKO ALKATEAK GURE IKASTETXEA BISITATU DU

ONGARAI ESKOLAN “TAPOI SOLIDARIOAK” PROIEKTUA DARAMAGU

Gure eskolak badaramatza 4 urte plastikozko tapoiak biltzeko jardueretan oinarritzen den Elkartasun Proeiktu honekin. Ekimen honen xedea dirua biltzea da fundazio pribatu baten laguntzaz. Diru hori gaixotasun larriak dituzten umeen bizi kalitatea hobetzera zuzentzen da.

Dagoeneko  2.400 kg bildu ditugu. Ez dira gutxi.

Hori dena dela eta, Ermuko alkatea, Juan Carlos Abascal,  eta alkateorde dana, Beatriz Gámiz, bisitan eduki  ditugu . Alde batetik, eskolan nola daramagun proiektua ezagutzera etorri dira, eta bestetik, ekimen hau, eskuzabaltasunez, aurrera daramaten 6. Mailako  ikasleen eta tutoreen koordinazio lanak aintzat hartzera.

Diploma polit batzuk  oparitu zizkiguten eta arratsalde eder bat pasa genuen.

linea

Ongarai Eskola