Hemen zaude: Ongarai Eskola / Albisteak / Albiste osoa

Albiste osoa

06/11/2020. Denontzat

GMAIL BERRIA ONGARAI ESKOLAKO FAMILIA GUZTIENTZAT

Ongarai Eskolan hezkuntza-kalitatea hobetzen joateko asmoz, ikasturte honetan Gmail posta elektroniko pertsonalizatua zabaldu dugu familia bakoitzarentzat eta ikastetxeko Lehen Hezkuntzako ikasle bakoitzarentzat (1. etik 6.era). Ekimen honen helburua ikasle-irakasle komunikazio arinagoa izatea da, hemendik aurrera Internet bidez ere.

Beraz, gure eskolan Lehen Hezkuntzako ikasle guztiek badute Gmail bat, eta familia guztiek ere badute posta elektroniko bana. Haur Hezkuntzako ikasleekiko komunikazioa, adinagatik, familiaren posta elektroniko bidez egingo da.

Gogoratu gmail mezu hau erabili ahal izateko AKTIBATU egin behar dela.

Lehen Hezkuntzako ikasle bakoitzaren gmail-a irakasleek aktibatzen dute ikastetxetik, baina familiakoa erabili ahal izateko, etxetik aktibatu behar duzue. Oso erraza da,  jarraibideak jarraituz egin dezakezue.